Baggrund for vurdering af kundeudtalelser
Vi er taknemmelige over at mere end 80% giver deres mening til kende
Mere end 80% af alle vores gæster udfylder et spørgeskema med karakterer og kommentarer efter deres rejse. Det er vi meget taknemmelige for og betragter det som en guldgrube af information og viden.
Det betyder, at vi konstant kan sætte ind med justeringer og forbedringer på de områder, som vores gæster peger på. Det gør vi meget systematisk, og vi gør det i tæt samarbejde med vores landespecialister, vores rejseledere og samarbejdspartnere.
Den viste karakter er baseret på et gennemsnit af alle de gæster, vi har haft på en bestemt rejse eller til et bestemt land de seneste 2 år. Vi opdaterer karaktererne og stjernerne på hjemmesiden i starten af juni og december hvert år. For en rundrejse med dansk rejseleder viser vi karakteren for den konkrete rundrejse, og for en individuel rejse viser vi karakteren for alle de gæster, som har rejst på en individuel rejse med Stjernegaard til det specifikke land. En karakter på forsiden af et land repræsenterer gennemsnittet af alle de gæster, som vi har haft til landet de seneste to år, uanset hvilken type rejse de har været på.
På spørgeskemaet bruger vi en skala fra 1-10, hvor 10 er det bedste. På vores hjemmeside bruger vi den mest anerkendte konvertering af skalaen, så vi kan følge den normale 5-stjerne skala. Konverteringen fremkommer som følger: (9 og 10 konverteres til 5), (7 og 8 konverteres til 4), (5 og 6 konverteres til 3), (3 og 4 konverteres til 2) og (1 og 2 konverteres til 1).
Hvis der ikke er vist en karakter for en bestemt rejse eller en bestemt destination, skyldes det, at rejsen er ny eller at der er helt særlige forhold, der gør at en karakter ikke er retvisende.
Ring eller skriv til os
Tag en snak med vores eksperter om jeres drømmerejse.
Telefonerne er åbne mandag til fredag 10.00-15.00.